رکورد دار دوی سرعت ایران گفت: احسان حدادی چند سالی در روسیه تمرین کرده است و برای حضور در کمپ تمرینی
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
تفتیان در گفت‌وگو با فارس:
برای حضور در کمپ تمرینی روسیه از احسان حدادی درخواست کمک کرده‌ام

رکورد دار دوی سرعت ایران گفت: احسان حدادی چند سالی در روسیه تمرین کرده است و برای حضور در کمپ تمرینی این کشور از او درخواست کمک کرده‌ام.

خبرگزاری فارس: برای حضور در کمپ تمرینی روسیه از احسان حدادی درخواست کمک کرده‌ام
  •  

حسن تفتیان  در مورد اینکه قرار است در اردوی خارج از کشور حاضر شود، گفت: خوشبختانه با اسپانسری که پیدا شده است، می‌توانم اردویی در خارج از کشور داشته باشم، اما هنوز جایی قطعی نشده است. قرار بود در مجارستان اردویی داشته باشم، اما با صحبت‌هایی که داشتم، آنها اعلام کردند کمپ‌شان پر است.

وی ادامه داد: ترکیه هم یکی از کمپ‌هایی است که مدنظرم است، اما آنجا هم قطعی نشده است.  روسیه کمپ‌های خوبی برای دوومیدانی دارد و شاید در این کشور اردو زدم. با توجه به اینکه احسان حدادی چند سالی در این کشور تمرین کرده است از او برای هماهنگی درخواست کمک کرده‌ام و امیدوارم به نتیجه خوبی برسم.

رکورددار دوی سرعت ایران با اشاره به حضورش در مسابقات جام کازانف قزاقستان گفت: تمریناتم مدت زیادی است که در مجموعه آفتاب انقلاب جریان دارد و تا حدود زیادی آماده هستم. این رقابت‌ها از سطح خوبی برخوردار است و می‌توانم بدنم را محک بزنم.

تفیتان در پاسخ به این سوال که سال گذشته در این رقابت‌ها رکورددار دوی سرعت ایران شدی و آیا این بار هم همین اتفاق می‌افتد یا خیر، گفت: تمام تلاشم را می‌کنم، اما همه چیز بستگی به زمان مسابقه دارد.

f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 66
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 66
بازدید ماه : 178
بازدید کل : 13140521
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7